مرضیه زاهدی

کارشناس ارشد روان‌شناسی

نویسنده

شاعر

مولف سه کتاب علمی در حیطه‌ی روان شناسی

مشاور خانواده

روان‌درمانگر

مسلط به درمانگری با رویکردهای: CBT, CAT و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT)

مرضیه زاهدی
مرضیه زاهدی
مرضیه زاهدی
مرضیه زاهدی

کارشناس ارشد روان‌شناسی

نویسنده

شاعر

مولف سه کتاب علمی در حیطه‌ی روان شناسی

مشاور خانواده

روان‌درمانگر

مسلط به درمانگری با رویکردهای: CBT, CAT و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT)

نوشته بلاگ

چاپ کتاب رمان _انتشارات حوزه مشق

دی ۱۶, ۱۴۰۲ شعر
چاپ کتاب رمان _انتشارات حوزه مشق

حوزه مشق بهترین انتشارات برای رمان شماست

اگر به دنبال انتشارات برای رمان خود هستید، موسسه حوزه مشق این مژده را برای شما به ارمغان آورده که خدمات چاپ رمان نیز در این موسسه با بهترین کیفیت عرضه می شود. مولفین دیگر نگران رمان چاپ کردن نباشند. موسسه حوزه مشق بهترین انتشارات برای رمان شما بوده و به مولفین عزیز کمک می کند تا به بهترین نحوه ممکن کتاب رمان خود را به چاپ برسانند. در چاپ کتاب با حوزه مشق همراه باشید.

نحوه انتخاب انتشارات مناسب برای رمان شما

جهت انتخاب انتشارات برای رمان باید به عوامل متعددی از جمله سابقه این موسسه در چاپ کتاب رمان، تیم تخصصی آن، هزینه نهایی کتاب رمان و … دقت کنید. حوزه مشق با چندین سال سابقه کار به عنوان انتشارات برای چاپ رمان و بهره گیری از تیم تخصصی و متعهد و همچنین به حداقل رساندن هزینه چاپ رمان در هر بخش و حوزه ای به مناسب ترین انتشارات برای چاپ کتاب رمان تبدیل شده است که به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان به تمامی مشتریان می باشد. اگر به دنبال بهترین انتشارات برای رمان خود هستید، همین حالا وارد سایت شوید در مورد خدمات آن مطالعه کنید.

هزینه چاپ کتاب رمان در انتشارات حوزه مشق

علاوه بر یافتن انتشارات برای رمان، موضوع دیگری که می تواند ذهن مولفان را به خود درگیر کند هزینه های چاپ کتاب رمان می باشد. در برخی از این انتشارات مخصوص رمان ممکن هزینه ها اندکی بالاتر از حد نصاب باشد. بالاخره هر انتشارات برای رمان تعرفه های خاص خود را ارائه می دهند. اما موسسه حوزه مشق با به کارگیری تیمی با ده ها نفر متخصص و استفاده از استراتژی های مخصوص در کاهش هزینه های حاشیه ای و کاذب و ارائه تعرفه های معقول به منظور رفاه حال مشتریان هزینه چاپ کتاب رمان را به حداقل رسانده آن را تعدیل کرده است. همین است که حوزه مشق را تبدیل به ارزان ترین انتشارات برای رمان کرده است.

از گرفتن مجوز تا چاپ کتاب در بهترین انتشارات برای رمان

قطعا حوزه مشق یکی از بهترین انتشارات برای رمان می باشد. این موسسه صفر تا صد رمان چاپ کردن را بر عهده گرفته و تمامی مسئولیت ها را تقبل می کند. مولفان می توانند با خیال راحت منتظر گرفته شدن مجوزشان از طریق بهترین انتشارات برای رمان، ویراستاری، طراحی جلد و … بوده و بدون هیچ نگرانی نظاره گر روند طی شدن مراحل آن یکی پس از دیگری در بهترین انتشارات برای رمان باشند.

برای دسترسی به انتشارات آنلاین برای رمان ثبت نام کنید.

خوشبختانه امروزه انتشارات برای رمان به صورت آنلاین و اینترنتی نیز قابل دسترسی است و نیازی به طی مسافت طولانی و ملاقات حضوری در دفتر موسسه نمی باشد. مولفین عزیز کافی است وارد سایت انتشارات برای رمان حوزه مشق شده در آن عضو شوند. آنها می توانند از مشاوره های رایگان این موسسه استفاده کرده و از بهترین خدمات انتشارات برای رمان بهره مند شده اطلاعات مفیدی کسب کنند.

 

 

 

❤️❤️

روابط عمومی انتشارات بین المللی حوزه مشق

خانه

چاپ انواع کتاب: شعر،داستان،دلنوشته،رمان،زندگینامه،سفرنامه،نمایشنامه،فیلمنامه، تبدیل جزوات اساتید،مربیان، معلمان و دانشجویان به کتاب تبدیل پایان نامه کارشناسی ارشد به کتاب  تبدیل رساله دکتری به کتاب  مشاوره، نگارش و تدوین پایان نامه و رساله در رشته های علوم انسانی و اسلامی استخراج مقاله از پایان نامه و اکسپت مقاله  انجام طراحی جلد و صفحه آرایی در بالاترین کیفیت  ویراستاری حرفه ای کتاب

همین الان به کارشناسان حوزه مشق پیام بدهید.

۰۹۱۹۱۵۷۰۹۳۶

۰۹۳۹۳۳۵۳۰۰۹

برچسب ها:
درج دیدگاه